بازگشت یا تعویض کالا

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ما جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@siteshoma.com ایمیل کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان مل امکان تست آن را داشته باشند.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

پرتکرارترین پرسش‌ها

به مشتریان محترم این اطمینان خاطر این را می‌ دهیم که این فروشگاه به هیچ عنوان کالاهای فیک و یا درجه دو عرضه نمی‌کند. این فروشگاه کالاهای خارجی خود را از شرکت های واردکننده و رسمی تهیه می‌کند و کالاهای ایرانی را مستقیم از کارخانه های تولید کننده که تحت نظارت غذا و دارو هستند تهیه می کند.

سفارشات مشتریان همدانی که تا قبل از ساعت ( ۱۸ ) ثبت شده باشد ، در همان روز برایشان ارسال خواهد شد ، اما در ایام خاص و یا در روزهای بارانی و برفی ممکن است ، تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول بی انجامد.

مشتریانی که به هر دلیل از خرید خود پشیمان شده اند ، می توانند ظرف مدت ۷ روز به شرط اینکه کالای دریافت شده تست و یا باز نشده باشد ، آن را مرجوع کنند.                                                                                              ( توجه : هزینه‌های آماده‌ سازی ، ارسال و عودت از مبلغ فاکتور کسر می گردد. )

سفارش مشتریان شهرستانی که قبل از ساعت ( ۲۰ ) ثبت شده باشد ، معمولاً در روز بعد تحویل پست داده می شود ، و بعد از آن نسبت به فاصله زمانی شما بین ۳ تا ۵ روز بعد به دستتان خواهد رسید.

بله ، در صورتی که مسئولین و مدیریت سایت سفارش شما را تایید نمایند.

اگر از مدت خرید شما بیشتر از ۷ روز گذشته باشد ، به شرط اینکه کالا آکبند و تست نشده باشد ، (باید به تائید مسئولین و مدیریت سایت برسد) باکسر ۲۵ درصد از قیمت کالا و همچنین کسر هزینه های ارسال ، بسته‌ بندی و عودت با هماهنگی های لازم می توانید ، کالای خریداری شده را مرجوع نمایید.

در صورت خطا و اشکال در ثبت سفارش می توانید از فرم تماس باما ( با انتخاب گزینه پیگیری سفارش ) اقدام نمایید.

پاسخ به سوال

 بله ، گزینه درخواست کالا به صورت کادو شده به شکل بگ ، برای محصولات عطر و ادکلن و برای دیگر کالاها وجود دارد.

بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید ، سفارش خود را ثبت‌ نمایید. ( توجه : سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند ، در اولین روز کاری مورد پردازش قرار می‌گیرند. )

بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان باشد ، هزینه ارسال شما رایگان خواهد‌ بود.

 

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روش‌های ارتباط با ما

تمس تلفنی : 08132529527