نحوه ارسال کالا

تحویل اکسپرس چیست ؟

تیم ما در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.سفارشات شما در صورتی در همانروز تحویل میشود که کالای خریداری شده در انبار آن شهر موجود باشد.

 

پرتکرارترین پرسش‌ها

به مشتریان محترم این اطمینان خاطر این را می‌ دهیم که این فروشگاه به هیچ عنوان کالاهای فیک و یا درجه دو عرضه نمی‌کند. این فروشگاه کالاهای خارجی خود را از شرکت های واردکننده و رسمی تهیه می‌کند .

سفارشات مشتریان همدانی که تا قبل از ساعت ( ۱۸ ) ثبت شده باشد ، در همان روز برایشان ارسال خواهد شد ، اما در ایام خاص و یا در روزهای بارانی و برفی ممکن است ، تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول بی انجامد.

مشتریانی که به هر دلیل از خرید خود پشیمان شده اند ، می توانند ظرف مدت ۷ روز به شرط اینکه کالای دریافت شده تست و یا باز نشده باشد ، آن را مرجوع کنند.                                                                                              ( توجه : هزینه‌های آماده‌ سازی ، ارسال و عودت از مبلغ فاکتور کسر می گردد. )

سفارش مشتریان شهرستانی که قبل از ساعت ( ۲۰ ) ثبت شده باشد ، معمولاً در روز بعد تحویل پست داده می شود ، و بعد از آن نسبت به فاصله زمانی شما بین 2تا ۵ روز بعد به دستتان خواهد رسید.اگر به صورت تیپاکس و پس کرایه باشد معمولا” زودتر از پسن تحویل میشود

اگر از مدت خرید شما بیشتر از ۷ روز گذشته باشد ، به شرط اینکه کالا آکبند و تست نشده باشد ، (باید به تائید مسئولین و مدیریت سایت برسد) باکسر ۲۵ درصد از قیمت کالا و همچنین کسر هزینه های ارسال ، بسته‌ بندی و عودت با هماهنگی های لازم می توانید ، کالای خریداری شده را مرجوع نمایید.

در صورت خطا و اشکال در ثبت سفارش می توانید از فرم تماس باما ( با انتخاب گزینه پیگیری سفارش ) اقدام نمایید.

پاسخ به سوال

بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید ، سفارش خود را ثبت‌ نمایید. ( توجه : سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند ، در اولین روز کاری مورد پردازش قرار می‌گیرند. )

بله فقط در شهر همدان ، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر ازیک میلیون و پانصد هزار تومان باشد ، هزینه ارسال شما رایگان خواهد‌ بود.

 

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ نمایید

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روش‌های ارتباط با ما

تمس تلفنی : 32529528 081